بستن

 33873800 45 0098                info@azarsarooj.com

بازدید معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل از آذر ساروج سبلان

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل به همراه جمعی از مدیران مناطق، سازمان ها، واحدهای تابعه و مسئولین فنی شهرداری از کارخانه آذر ساروج سبلان واقع در شهرک صنعتی ۲ اردبیل بازدید کردند.

در بازدید عصر روز شنبه ۱۳ تیرماه از محل بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید بلوک های سبک اتوکلاو شده AAC منطقه شمال غرب کشور در اردبیل، سید رجب شمس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری و هیئت همراه با امکانات و ظرفیت این شرکت آشنا شدند.

مدیرعامل کارخانه آذرساروج سبلان در این بازدید، ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین با ارائه توضیحاتی از چگونگی فعالیت و ویژگی های تولیدات این واحد صنعتی، اظهار کرد: بلوک سبک اتوکلاو شده AAC ساخته شده در شرکت آذر ساروج سبلان از نظر کیفیت با تمامی بلوک های معمولی بتنی ساخته شده متفاوت بوده و ترکیبات آن متشکل از سیلیس، آهک، سیمان و پودر آلومینیوم می باشد.

مهندس رضا محرابی با توضیح مراحل فنی تولید بلوک سبک اتوکلاو شده AAC ، افزود: این کارخانه در نوع خود بزرگترین و مدرن ترین کارخانه در منطقه شمالغرب کشور بوده که نه فقط برای ما که افتخاری برای کل استان و شهر اردبیل محسوب می شود.

وی آغاز عملیات احداث کارخانه آذر ساروج سبلان از مرداد سال ۹۱ و افتتاح آن در مرداد سال ۹۳ توسط وزیر صنعت و معدن را خاطرنشان کرد و گفت: برای راه اندازی این شرکت در قالب طرح مشارکتی با بانک صنعت و معدن؛ به صورت ارزی و ریالی در مجموع حدود ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که هم اکنون با ۸۲ نفر پرسنل به فعالیت های تولیدی خود ادامه می دهد.

محرابی بلوک سبک اتوکلاو شده AAC را اصلی ترین محصول شرکت آذر ساروج سبلان برشمرد و افزود: این نوع بلوک یک محصول ساختمانی کاملا معدنی، فوق العاده سبک و عایق مناسب حرارتی، صوتی و رطوبتی بوده و در ابعاد استاندارد ۶۰ در ۲۵ و مناسب برای دیوارهای داخلی و خارجی به صورت غیرباربر تولید می شود.

وی ضد حریق بودن را از دیگر ویژگی های مهم بلوک سبک اتوکلاو شده AAC تولید شرکت آذر ساروج سبلان بیان کرد و گفت: انجمن بتن آمریکا این محصول را مصالح ساختمانی قرن ۲۱ معرفی کرده است.

محرابی از استقبال خوب فعالان عرصه ساختمان از محصولات این شرکت خبر داد و افزود: محصولات ما علاوه بر استان اردبیل به استان های تهران، آذربایجان شرقی و غربی و گیلان هم صادر می شود و یکی دیگر از افتخارات شرکت آذر ساروج سبلان ارسال محصول از اردبیل به کربلا، نجف و بصره می باشد که موجب ارز آوری برای استان و کشور می شود.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل نیز در جریان این بازدید ضمن قدردانی از مدیرعامل و فعالان واحد صنعتی آذر ساروج سبلان، وجود چنین شرکت موفقی را افتخاری برای کل استان و کشور دانست.

سید رجب شمس با اشاره به ویژگی ها و استانداردهای محصولات تولیدی این شرکت، اظهار کرد: استفاده از بلوک سبک اتوکلاو شده AAC در فعالیت های عمرانی شهرداری اردبیل در حوزه ساختمان سازی به خوبی جا افتاده و تلاش خواهیم کرد تا برای ارتقای کیفی پروژه ها، استفاده از این مصالح استاندارد را در برنامه قرار دهیم.

وی تأکید سرپرست شهرداری اردبیل مبنی بر ضرورت بازدید از کارخانه آذر ساروج سبلان و آشنایی با فعالیت این شرکت را خاطرنشان کرد و افزود: شهرداری اردبیل بسته به نیاز خود در ارتباط با استفاده از محصولات و تعامل بیشتر با این شرکت اعلام آمادگی می کند.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری اردبیل و هیئت همراه حاضر در محل کارخانه آذر ساروج سبلان در معیت مدیرعامل و پرسنل شرکت از خط تولید و بخش های مختلف این کارخانه بازدید بعمل آوردند.

یک دیدگاه

پاسخ دهید

پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. تمام گزینه های اجباری با علامت ستاره مشخص شده اند

  1. کلیپ اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸ بعد از ظهر

    مطلب خوبی بود

    پاسخ