بستن

 33873800 45 0098                info@azarsarooj.com

ارزش های ما

مدیران و کارکنان شرکت آذر ساروج سبلان دوام و اعتلای خود را در داشتن سرزمینی آباد و توسعه‌یافته می‌دانند و از همین رو تمرکز خود را بر ارائه محصولاتی کارآمد، با کیفیت عالی و بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و تکنولوژی‌های روز جهان قرار داده‌اند.

ما بر این باوریم که کارکنان و همکاران ما، نه منابع انسانی، بلکه گنجینه‌های انسانی سازمان بوده و رشد و توسعه سازمان به رشد فردی و گروهی آنان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ آذر ساروج سبلان بستگی تام دارد. از همین رو، احترام و مسئولیت‌پذیری، سخت‌کوشی و مشتری مداری به‌عنوان ارکان اساسی این شرکت و ارزش‌های مشترک سازمان در همه رده‌ها، مورد تأکید و باور می‌باشد.

ما بر این باوریم که محصولات ما ضمن ایجاد اشتغال و رونق روزافزون در صنعت ساختمان کشور، بناهایی ایمن‌تر، بهتر، زیباتر، کاراتر، مطلوب‌تر و به صرفه‌تر را با رعایت کلیه ضوابط و استانداردهای بین‌المللی و برآورده کردن کلیه نیازها و انتظارات مشتریان به همراه خواهد داشت.

کیفیت در شرکت آذر ساروج سبلان نه یک مزیت رقابتی، که یک الزام و اصل انکارناپذیر است و از همین روی، ما بر این باوریم که ارائه محصولاتی با کیفیت برتر جهانی، کمترین مسئولیت و تعهد ما در قبال مشتریان است.

مشتریان ما نه تنها شرکا و مهم‌ترین سرمایه ما، بلکه مهم‌ترین دلیل وجود و فعالیت ما در شرکت آذر ساروج سبلان محسوب شده و از همین روی، دستیابی به حداکثر رضایتمندی و خشنودی آنان، مهم‌ترین وظیفه تک‌تک مدیران و کارکنان این شرکت محسوب می‌شود.

احترام به یکدیگر، مشارکت همگانی در تصمیمات مدیریتی و اجرایی، بهره‌مندی مشترک از مواهب و سودآوری شرکت و صیانت از ابزارهای تولید و منابع سازمان، از جمله ارزش‌هایی است که به خوبی در کلیه سطوح شرکت پیاده سازی و نهادینه شده است.

رویکرد ما در نظام بازاریابی و فروش، رویکردی مشتری محور (Customer Centric) است و بر این اساس معتقدیم که بجای تولید محصول، می‌بایست راهکارهایی ارزش‌آفرین و مقرون‌به‌صرفه را به مشتریان خود ارائه نموده و ضمن کاهش هزینه‌ها و بهای تمام شده به دست آوری و استفاده از محصولات، سهولت دست‌یابی به آخرین پیشرفت‌ها در صنعت ساختمان را نیز برای آنان فراهم آوریم. در همین حال، بر این باوریم که ایجاد ارتباطی هدفمند، پایدار و ارزش محور میان ما و مشتریان ما، ماندگارتر از هر شعار و وعده تبلیغاتی خواهد بود و برای تحقق آن ضمن به‌کارگیری کارشناسان و متخصصین متعهد، فرهنگ سازمانی خود را بر تکریم مشتریان استوار کرده‌ایم.

ما بر این باوریم که بقا و توسعه پایدار ما به صیانت و محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی سرزمین مان استوار است و از همین رو، در کلیه فرآیندها، سطوح و مراحل استخراج مواد اولیه، حمل و نقل، طراحی، تولید، انبارداری، فروش، توزیع و به‌کارگیری محصولات مان سخت‌گیرانه‌ترین معیارها و ضوابط زیست محیطی را رعایت نموده و شرکای کاری و تأمین‌کنندگان خود را نیز ملزم به رعایت این استانداردها نموده‌ایم. به عنوان یک شرکت سبز، با حداقل آلایندگی محیط‌زیست و پیاده سازی نظام لجستیک معکوس سعی در استفاده بهینه از منابع را داشته‌ایم و ضمن استفاده از تکنولوژی‌های نو، حداکثر صرفه جویی را در مصرف انرژی بکار بسته‌ایم.

ما بر این باوریم که محیط کار، محیط زندگی تک‌تک ماست و از همین رو، مفتخریم تا به عنوان یک کارخانه پاک، محیطی ایمن و سالم را برای کارکنان و همکاران خود فراهم نموده‌ایم.

نظام تضمین کیفیت در شرکت آذر ساروج سبلان بر اساس مفهوم زنجیره تأمین جامع ( Total Supply Chain) و اتکا به رویکردهای سخت‌گیرانه کنترل کیفی به ویژه ۶ Sigma (سه ضایعه در هر یک میلیون واحد تولید) از مبدأ و منشأ مواد اولیه تا جزئی‌ترین عملیات در خطوط تولید، توزیع و استفاده از این محصولات رعایت و پیاده سازی شده است.

با راه‌اندازی نظام تحقیق و توسعه و تشویق کلیه کارکنان به نوآوری، شرکت آذر ساروج سبلان می‌کوشد تا با ابداع محصولات و راهکارهای نوآورانه، به جزئی‌ترین نیازها و انتظارات مشتریان خود پاسخ گفته و ارزش افزوده متمایز و پایداری را ارائه نماید.