بستن

 33873800 45 0098                info@azarsarooj.com

تیم مدیریتی شرکت

پیام مدیرعامل

صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت کلیدی و شاخص، نمایانگر رشد، توسعه و رونق صنعت و تجارت در هر کشوری است. رشد و توسعه بیش از ۲۰۰ حوزه صنعتی و خدماتی به رونق و توسعه صنعت ساختمان وابسته است و از همین رو، شاخص های اقتصادی این صنعت به عنوان نمادی از شاخص های رشد و توسعه ملی در هر کشوری مطرح می باشند.

مدیران شرکت آذر ساروج سبلان با همتی بلند و عزمی راسخ، سنگ بنای این گروه صنعتی را در سال ۱۳۸۶ و با پشتوانه سالها تجربه اجرایی، فنی و مهندسی، مدیریتی و تجاری اقدام به طراحی، ساخت و راه اندازی یکی از بزرگترین و مدرنترین واحدهای پیشرفته تولید مصالح نوین ساختمانی در کشور نمودند و در این رهگذر، با استفاده از فناوری روز جهان و بهره گیری از متخصصین برجسته داخلی و خارجی و الگوبرداری از شرکت های معظم آلمانی در این صنعت، ضمن انتقال تکنولوژی و دانش فنی روز جهان به کشور، توانایی بومی سازی این تکنولوژی در کشور را نیز بدست آورده اند.

شرکت آذر ساروج سبلان دوام و اعتلای خود را در داشتن سرزمینی آباد و توسعه یافته می دانند و ازهمین رو تمرکز خود را بر ارائه محصولاتی کارآمد، با کیفیت عالی و بهره گیری از آخرین پیشرفتها، دستاوردها و تکنولوژی های روز جهان قرار داده اند.

ما بر این باوریم که کارکنان و همکاران ما، نه منابع انسانی، بلکه گنجینه های انسانی سازمان بوده و رشد و توسعه سازمان به رشد فردی و گروهی آنان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ آذر ساروج سبلان بستگی تام دارد. از همین رو، احترام و مسئولیت پذیری، سخت کوشی و مشتری مداری به عنوان ارکان اساسی این شرکت و ارزش های مشترک سازمان در همه رده ها، مورد تاکید و باور می باشد.

اعضای تیم مدیریتی شرکت: