بستن

 33873800 45 0098                info@azarsarooj.com

بازدید اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل از آذر ساروج سبلان

اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار اردبیل با حضور در محل کارخانه آذر ساروج سبلان واقع در شهرک صنعتی ۲ اردبیل از بخش های مختلف این کارخانه به صورت میدانی بازدید بعمل آوردند.

مهندس رضا محرابی ، مدیرعامل کارخانه آذر ساروج سبلان در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل که عصر روز چهارشنبه ۱۴ مرداد در محل کارخانه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، توضیحاتی را در خصوص نوع و کیفیت محصولات تولیدی شرکت آذر ساروج سبلان ارائه کرد.

مهندس محرابی اظهار کرد: آذر ساروج سبلان به عنوان یک شرکت پیشگام در طراحی و تولید انواع بلوک سبک اتو کلاو شده (AAC ) و ملات خشک (Dry Mortar ) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و با سرمایه گذاری ارزی و ریالی در مجموع به ارزش ۲۵ میلیارد تومان موفق به طراحی، ساخت و راه اندازی یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مجتمع های تولیدی این محصول در ایران شده است.

وی تصریح کرد: شرکت آذر ساروج سبلان؛ مصالح ساختمانی نوین تحت عنوان ” بلوک سبک اتوکلاو شده” تولید می کند که به دلیل برتری های قابل توجه نسبت به سایر مصالح ساختمانی سخت، به کار گیری آن به صورت گسترده ای در دنیا در حال رشد می باشد.

محرابی یادآور شد: سبکی فوق العاده با وزن مخصوص ۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب از جمله ویژگی های مهم محصولات تولیدی این شرکت می باشد و این بلوک های بتن سبک که اساسا برای استفاده در احداث دیوارهای غیرباربر کاربرد دارند، به طول ۶۰ و بلندای ۲۵ سانتیمتر در ضخامت های متنوع و بسته به سفارش مشتری در اندازه های خاص نیز تولید می شود.

مدیرعامل کارخانه آذر ساروج سبلان با بیان اینکه استفاده از بلوک سبک اتوکلاو  شده (AAC ) در ساختمان سازی وزن سازه را تا ۱۰ درصد کاهش می دهد، خاطرنشان کرد: شرکت آذر ساروج سبلان از مواد اولیه معدنی استفاده می کند که برای کشاورزی مناسب نبوده و استخراج آن ها به طبیعت آسیب نمی رساند.

وی شعار اصلی کارخانه آذر ساروج سبلان را “بهای کمتر، بنای بهتر” عنوان کرد و با اذعان به اینکه هم اکنون این کارخانه با ظرفیت بیش از ۶۵ درصد و بااشتغالزایی ۸۵ نفر مشغول فعالیت است، گفت: بلوک ساروج با حداکثر عایقی حرارت و صدا و با حداقل نازک کاری، حداقل ضایعات، کاربرد آسان و سرعت اجرا، بهای تمام شده دیوار را کاهش داده در برابر آتش سوزی نیز مقاوم است.

محرابی مصرف ۲۰ درصد از محصولات تولیدی شرکت آذر ساروج سبلان در داخل استان را خاطرنشان کرد و افزود: مابقی تولیدات ما به استان های تهران، آذربایجان های شرقی و غربی، زنجان و همچنین کشور عراق صادر می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در نشست با مدیرعامل و پرسنل کارخانه آذر ساروج سبلان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین واحد تولیدی موفق و پیشگامی در اردبیل، فعالیت این کارخانه را افتخاری برای کل استان و کشور دانست.

زکی الله خوشبخت حمایت از تولید کننده را در شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات اشتغال استان تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: لذا امیدواریم مسوولان دستگاه های اجرایی استان بیش از پیش از تولید کنندگان استان حمایت کنند و شورای شهر و شهرداری اردبیل نیز آمادگی خود را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی نظیر آذر ساروج سبلان اعلام می دارد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت وجود واحدهای تولیدی در استان، حضور اعضای شورا در این بازدید را جایگزین جلسه رسمی امروز شورای شهر بیان کرد و ابراز داشت: امیدواریم فعالیت و تولیدات خاص کارخانه آذر ساروج سبلان در عمران و آبادانی شهر اردبیل نیز تأثیرات مثبتی داشته باشد.

شهردار اردبیل نیز در جریان بازدید اعضای شورای شهر و هیئت همراه از بخش های مختلف کارخانه آذر ساروج سبلان، در نشست با مدیرعامل و پرسنل این کارخانه اظهار کرد: شرکت آذر ساروج سبلان علاوه بر محصولات ممتازی که تولید می کند با اشتغال زایی مستقیم برای حداقل ۸۵ نفر از جوانان جویای کار استان، بار قابل توجهی را از دوش اقتصاد و اشتغال استان اردبیل برداشته اند.

دکتر حمید لطف اللهیان پشتکار و توانمندی مدیران و کارکنان کارخانه آذر ساروج سبلان را ستودنی خواند و تصریح کرد: با توجه به درصد ریسک موجود در عرصه صنعت برای سرمایه گذاران و همچنین با توجه به جذابیت های موجود در سایر عرصه ها همچون خدمات و … ، پیشگامی صاحبان این شرکت در ورود آگاهانه به عرصه تولید و صنعت قابل تقدیر و احترام است.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از چنین واحدهای تولیدی در استان سوالات خود را پیرامون تولیدات کارخانه آذر ساروج سبلان و نحوه کار این شرکت مطرح کردند و مدیرعامل کارخانه نیز به تشریح جزئیات فعالیت شرکت مذکور پرداخت.

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. تمام گزینه های اجباری با علامت ستاره مشخص شده اند